reklama

Úvodný článok: KryptoPlatby

Ahojte Od dnes pokračujem na svojom blogu. Po rokoch sa vraciam a budem sa venovať jedinej téme tou sú kryptomeny. Po pár rokoch som v tejto oblasti ako doma a rád sa podelím o skúsenosti, názory, novinky. Dnes len na úvod :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
kryptomeny_bitcoin_blockchain_kryptoplatby
kryptomeny_bitcoin_blockchain_kryptoplatby (zdroj: Tomáš Kiebel)

Môj projekt KryptoPlatby vznikli pre účel tzv. mostu do sveta kryptomien pre nováčikov, ale aj pokročilých. Na tomto blogu poskytnem informácie, ktoré by Vám mohli pomôcť v rozšírení obzorov v tejto oblasti. Vystupovať budem pod vlastným menom, aby som neporušil kódex blogerstva na sme.sk

Cieľ:

Predovšetkým sa budem venovať hlavným témam kryptomien ako je:

- Analýza a varovanie pred SCAM projektmi, HYIPS, MLM, atď...

- Predstavovanie možností získania kryptomien bez kapitálu (faucety, airdropy, mining, hry atď..)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Návody na krypto zmenárne, burzy, peňaženky, aplikácie a stránky

Čomu sa nebudem venovať je ten úplný základ, ktorý je všade omieľaný, tj. čo je to bitcoin, čo je kryptomena, čo je to blockchain, ako funguje ťažba a pod.....

Na toto je myslím na internete vysvetlení dosť a jedno z najlepších komplexných nájdete na youtube kanály Kicoma z Bitcoinového kanálu: http://bit.ly/2twAkU8

(Nejedná sa o reklamu, len o odkaz na edukačné videá)

A druhá oblasť, ktorej sa tu venovať nebudem a často sa ma na ňu pýtate na facebooku je trading. To tak isto neriešim a neposkytujem ani žiadne investičné poradenstvo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Články z tohto blogu budú zverejnené len na mojich súkromných kanáloch a webe.

O mne:

Venujem sa kryptomenám a hlavne boju proti kryptopodvodom viac ako 4 roky. Prešiel a otestoval som 250+ HYIPs SCAM projektov - tj. dokážem odhadnúť podľa znakov čo je podvod a čo nie. Tak isto aj 25+ cloud mining projektov, riešil som ťažbu kryptomien cez CPU, GPU aj mobilnú ťažbu. Prešiel som a používal desiatky rôznych kryptompeňaženiek. Neviem všetko, ale mám dostatok skúseností, aby som poznatky posunul ďalej. :)

Tomáš Kiebel - DonMorello

Tomáš Kiebel

Tomáš Kiebel

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  40x

Rodina - Kryptomeny - Film - Hudba Zoznam autorových rubrík:  KryptomenySúkromnéRecenzieTéma mesta

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu